Lounge How was your day? Anything goes but please keep it PG-13!

Nederlandstalig draadje

Thread Tools
 
Search this Thread
 
Old 12-30-2004, 07:51 AM
  #31  
Members
 
BMW RULES's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Belgium
Posts: 212
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Post

Redelik veel Nederlandstalige mensen op het forum hier !(Nederlanders en Belgen)
Old 12-31-2004, 01:36 AM
  #32  
Contributors
Thread Starter
 
garehaan's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Netherlands
Posts: 1,085
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
My Ride: 2011 520dA coming up.
Default

Aan alllen die deze taal spreken:

Gelukkig nieuwjaar en vele plezierige en veilige bmw kilometers!

Old 12-31-2004, 02:45 AM
  #33  
Contributors
 
530E60NL's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Location: Netherlands
Posts: 3,374
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
My Ride: [i][b][u]Since 19 august 2004[/u][/b][/i]: [color=red][b]530i[/b] High Executive[/color], Silvergray with beige interior, Popular wood, Servotronic, Sportssuspension, electric foldable and dimmed mirrors, dimmed interior mirror, pappelmaser braun wood, cupholders, styling 123 18" wheels, Logic 7, Steptronic, alarm class 3, electric sunscreen in the rear and suncreens for sidewindows, Comfort seats, heated seats, Xenon with headlightwashers, Adaptive corner lights ALC, Advanced airconditioning, lightpackage, Nav Pro, 6 cd changer, side airbags rearseats, bluetooth siemens S55, chrome kidneys, gearlever with wood, voice recognition retrofit, front windshield with green band. Waiting for trunkopener button from Hobi :)
Default

insgelijk!
Old 12-31-2004, 03:11 AM
  #34  
Members
 
Eric525d's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: The Netherlands
Posts: 110
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
My Ride: F11 520d Imperialblue - HK Sound - Panorama Roof - High Executive
Default

Thanks!

Jullie allen ook het allerbeste in 2005!


Eric
Old 12-31-2004, 08:13 AM
  #35  
Members
 
BMW RULES's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Belgium
Posts: 212
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Default

Voor jullie ook !
Kvind eigenlijk dat de 5 op somige details niet zo goed is.Denk aan binnenverlichting.Ik vind dat standaard lichtjes aan de voeten,onder alle deuren en in de klinken en onder de buiten spiegels, en dan de soms goedkope materialen.
Of de Boordcomputer is ook niet erg uitgebreid(als je die ziet van Mercedes...,pijlen gps,radiozender,...)
Old 12-31-2004, 09:24 AM
  #36  
Guest
Guest
 
Posts: n/a
Default

Originally Posted by BMW RULES' date='Dec 31 2004, 12:13 PM
Voor jullie ook !
Kvind eigenlijk dat de 5 op somige details niet zo goed is.Denk aan binnenverlichting.Ik vind dat standaard lichtjes aan de voeten,onder alle deuren en in de klinken en onder de buiten spiegels, en dan de soms goedkope materialen.
Of de Boordcomputer is ook niet erg uitgebreid(als je die ziet van Mercedes...,pijlen gps,radiozender,...)
[snapback]74120[/snapback]


Mja, het is natuurlijk voor jou belangrijker dat er goede verlichting is in de auto van de papa dat jij op de achterbank gezellig met de Game Boy kan spelen. Zeg het maar aan de papa, volgende keer een Mercedes kopen, dan kan je beter met de Game Boy spelen als de papa je naar school brengt.


Old 01-01-2005, 02:52 AM
  #37  
Contributors
 
Flowerfred's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: Herts, UK
Posts: 2,013
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Default

We proberen dit soort teksten buiten de deur te houden in dit forum. Voor bekvechten zie Roadfly. Bedankt.
Old 01-01-2005, 04:14 AM
  #38  
Members
 
BMW RULES's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Belgium
Posts: 212
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Default

Originally Posted by Flowerfred' date='Jan 1 2005, 12:52 PM
We proberen dit soort teksten buiten de deur te houden in dit forum. Voor bekvechten zie Roadfly. Bedankt.
[snapback]74311[/snapback]

Ohh die guest... ik kan me al inbeelden wie dat is...(Waarschijnlijk Benny met hun E200cdi ?,als jij dat bent rij je zelf ook niet...)
Ja ik rijd nog niet met de wagen klopt maar ik kan wel zeker goed meespreken over de details en dingen.Trouwens als men vader iets wilt weten post ik het hier op dit forum.Dus...
Trouwens kspeel al jaren niet meer op men gameboy
Old 01-01-2005, 04:15 AM
  #39  
Members
 
BMW RULES's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Belgium
Posts: 212
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Default

Originally Posted by Guest' date='Dec 31 2004, 07:24 PM
[quote name='BMW RULES' date='Dec 31 2004, 12:13 PM']Voor jullie ook !
Kvind eigenlijk dat de 5 op somige details niet zo goed is.Denk aan binnenverlichting.Ik vind dat standaard lichtjes aan de voeten,onder alle deuren en in de klinken en onder de buiten spiegels, en dan de soms goedkope materialen.
Of de Boordcomputer is ook niet erg uitgebreid(als je die ziet van Mercedes...,pijlen gps,radiozender,...)
[snapback]74120[/snapback]


Mja, het is natuurlijk voor jou belangrijker dat er goede verlichting is in de auto van de papa dat jij op de achterbank gezellig met de Game Boy kan spelen. Zeg het maar aan de papa, volgende keer een Mercedes kopen, dan kan je beter met de Game Boy spelen als de papa je naar school brengt.



[snapback]74155[/snapback]
[/quote]

Nope die van Mercedes is ookn niet vet.Trouwens die leeslampjes zijn slechter waarom je ziet heel hard vanaf buiten dat ze branden.
Old 01-01-2005, 11:41 AM
  #40  
Contributors
 
530E60NL's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Location: Netherlands
Posts: 3,374
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
My Ride: [i][b][u]Since 19 august 2004[/u][/b][/i]: [color=red][b]530i[/b] High Executive[/color], Silvergray with beige interior, Popular wood, Servotronic, Sportssuspension, electric foldable and dimmed mirrors, dimmed interior mirror, pappelmaser braun wood, cupholders, styling 123 18" wheels, Logic 7, Steptronic, alarm class 3, electric sunscreen in the rear and suncreens for sidewindows, Comfort seats, heated seats, Xenon with headlightwashers, Adaptive corner lights ALC, Advanced airconditioning, lightpackage, Nav Pro, 6 cd changer, side airbags rearseats, bluetooth siemens S55, chrome kidneys, gearlever with wood, voice recognition retrofit, front windshield with green band. Waiting for trunkopener button from Hobi :)
Default

Beetje jammer is dit.

Lomaq is op de hoogte gebracht.



All times are GMT -8. The time now is 01:35 AM.